SZC logo

Győri Szakképzési Centrum

OM kód: 203037/015 | 9024 Győr, Bem tér 20-22.

Intézmény logo

Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

  • Hírek
  • Közérdekű adatok
  • Teams
  • KRÉTA

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző illusztráció

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, részt vesz a számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, közreműködik a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, továbbá egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamatai, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat. A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában – elsősorban kis- és középvállalkozásoknál – ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl.: mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Agilis, jó kommunikációs készég, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

ISKOLASPECIFIKUS INFORMÁCIÓK A KÉPZÉSHEZ

 
 
A vállalkozási ügyviteli ügyintéző 5 éves képzés,
amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
 
 
 
 
A technikusi szakképzettség emelt szintű érettségi vizsgának felel meg,
mellyel teljesül a bemeneti feltétel továbbtanulás esetén a felsőoktatásban.

A szakma azonosító száma: 5 0411 09 02.

Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos, rendszerszinten gondolkodik, érdeklik a gazdasági folyamatok, szereti a gyakorlatias feladatokat.

A végzettek bármilyen gazdasági területen el tudnak helyezkedni, vagy magasabb szintű szakképzettséget szerezhetnek, mint pl. mérlegképes könyvelő, vámszakember, adótanácsadó, banki szakember.

A képzés kiváló alapot nyújthat egyetemi (elsősorban gazdasági, jogi, informatikai, kommunikációs) továbbtanuláshoz mind alapképzésben, mind felsőfokú szakképzésben.


A vállalkozási ügyviteli ügyintéző

  • alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatinak végrehajtására;
    • közreműködik a számviteli és pénzügyi feladatok, a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában,
    • kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel,
    • illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.
  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatok lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, szabályzatokat, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

Partnereink

  • Győri Szakképzési Centrum
  • Pénziránytű Alapítvány
  • Boldog Iskola
  • ECDL-vizsgaközpont
  • Pécsi Tudományegyetem Partnerintézménye
  • LKW WALTER
SZC logo

Győri Szakképzési Centrum


    • Intézmény logo
    • Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

      9024 Győr, Bem tér 20-22.

    • Telefon: 96/519-373

      E-mail: barossgyor@gmail.com

      OM azonosító: 203037/015


    2023Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum