SZC logo

Győri Szakképzési Centrum

OM kód: 203037/015 | 9024 Győr, Bem tér 20-22.

Intézmény logo

• 2023-2024-es tanév
  • Diákprogramok

10. B osztály osztálykirándulásának élménybeszámolója

A mi osztályunk, a 10. B Miskolcra ment osztálykirándulásra.

Reggel korán indultunk és egy 4 órás utazás után megérkeztünk Miskolcra.

Első utunk az erdei kisvasúthoz vezetett, ami Lillafüredre vitt minket. A kisvasúton zenét hallgattunk, énekeltünk.

Megtekintettük a Szent István cseppkőbarlangot, ami nagyon szép és mesebeli volt. Érdekesebbnél-érdekesebb formájú cseppköveket láttunk, megismerhettük kialakulásukat. Nehéz belegondolni, hogy a csupán pár centis cseppkövek valójában sokkal idősebbek, mint azt gondolnánk.

Aznap még libegőztünk is, ahonnan csodaszép látvány tárult elénk, sokunknak ez volt az első alkalma arra, hogy ezt kipróbálja.

Igaz, már fáradtan, de még az Anna-barlangot és a mellette lévő vízesést, a Palota Szállót és a Hámori-tavat is megcsodáltuk.

Egy tartalmas napon után kellőképpen elfáradva mentünk este a szállásunkra, ami a belvárosban található. Este még összeült az egész osztály és az osztályfőnökünk. Jókat beszélgettünk és táncoltunk.

Nagyon jó volt látni, hogy mindenki jól érzi magát, és azt gondolom, jól összekovácsolta az osztályt ez az este.
Másnap fáradtan, de annál nagyobb izgalommal keltünk, mert tudtuk, aznap is sok új élmény vár ránk.

Délelőtt meglátogattuk a Miskolci Egyetemet, ahol körbevezetettek minket és meséltek az egyetemi életről. Körbejártuk az egész campust, ahol az egyetem számos épülete található, miközben meséltek az ottani szokásokról, a beavatásról és hogy milyen jó a közösség.

Érdekes volt, és jó volt kicsit betekinteni abba, mi is vár ránk a középiskolás éveink után.

Ezután Miskolctapolca felé vettük az irányt. Ott szabadprogramunk volt. Boboztunk, sétáltunk, beszélgettünk.

Gyorsan eltelt az idő, már indulnunk is kellett a vonathoz. Az izgalom sem maradhatott ki az osztálykirándulásunkból, ugyanis a villamos, amivel mentünk volna, kimaradt, így gyalog indultunk el, mert lekéstük volna a vonatot.

Szerencsénkre jött egy busz, amire felpattanva elértük a vonatot. Hazafele már mindenki pihent, és alig várta, hogy otthon elmesélhesse, milyen élményekben volt része.

A suliban szinte minden tanárunknak beszámoltunk a kirándulásról, és abban mind egyetértünk, hogy nagyon jól éreztük magunkat. Ha tehetnénk minden héten megismételnénk, de sajna még sok minden vár ránk jövő ilyenkorig.

Nagyon köszönjük ezt az élménydús kirándulást osztályfőnökünknek Domjánné Dr. Szabó Marianna tanárnőnek és kísérő tanárunknak Gárvány Hajnalka tanárnőnek.

Janusik Anna és Emresz Gina, 10. B

GALÉRIA

10. B osztálykirándulása

10b_kirándul (6).jpg
10b_kirándul (2).jpg
10b_kirándul (8).jpg

KAPCSOLÓDÓ HÍREK

A Győri Törvényszék Cégbírósága

2024. május 10-én a Győri Törvényszék Cégbíróságát látogattuk meg a 9. B osztállyal.

2024. máj. 19.

Fergusonné Andorka Andrea

Szabadtéri PénzFutam élményjáték

A tavaszi szünet utolsó pénzügyi ismeretek óráján osztályfőnökünk és a pénzügyi ismeretek oktatója, Gombkötő Judit tanárnő elvitt minket egy játékos versenyre, mely a Pénziránytű Alapítvány és a Medve Matek együttműködésében készült.

2024. máj. 17.

Király Izabell és Tamás Zsófia 11. A osztályos tanulók

Dr. Gede László Közgazdasági Emlékverseny

Iskolánk 2024. április 24-én már 12. alkalommal rendezte meg a Dr. Gede László Közgazdasági Emlékversenyt.

2024. máj. 16.

Molnár Melinda szakmai munkaközösség-vezető

Partnereink

SZC logo

Győri Szakképzési Centrum

Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

9024 Győr, Bem tér 20-22.