SZC logo

Győri Szakképzési Centrum

OM kód: 203037/015 | 9024 Győr, Bem tér 20-22.

Intézmény logo

Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

HírekKözérdekű adatokTeamsKRÉTA

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző illusztráció

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, részt vesz a számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, közreműködik a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, továbbá egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamatai, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat. A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában – elsősorban kis- és középvállalkozásoknál – ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl.: mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Agilis, jó kommunikációs készég, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

ISKOLASPECIFIKUS INFORMÁCIÓK A KÉPZÉSHEZ

 
 
A vállalkozási ügyviteli ügyintéző 5 éves képzés,
amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.
 
 
 
 
A technikusi szakképzettség emelt szintű érettségi vizsgának felel meg,
mellyel teljesül a bemeneti feltétel továbbtanulás esetén a felsőoktatásban.

A szakma azonosító száma: 5 0411 09 02.

Ajánlott minden fiatal számára, aki precíz és pontos, rendszerszinten gondolkodik, érdeklik a gazdasági folyamatok, szereti a gyakorlatias feladatokat.

A végzettek bármilyen gazdasági területen el tudnak helyezkedni, vagy magasabb szintű szakképzettséget szerezhetnek, mint pl. mérlegképes könyvelő, vámszakember, adótanácsadó, banki szakember.

A képzés kiváló alapot nyújthat egyetemi (elsősorban gazdasági, jogi, informatikai, kommunikációs) továbbtanuláshoz mind alapképzésben, mind felsőfokú szakképzésben.


A vállalkozási ügyviteli ügyintéző

  • alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatinak végrehajtására;
    • közreműködik a számviteli és pénzügyi feladatok, a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában,
    • kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel,
    • illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.
  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatok lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, szabályzatokat, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

Partnereink

SZC logo

Győri Szakképzési Centrum


Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

9024 Győr, Bem tér 20-22.

Telefon: 96/519-373

E-mail: baross@barossgyor.hu

OM azonosító: 203037/015


2024Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum